That won't work anymore.

Mathilda lyckades få mig på filmkvällshumör igår. Vi möttes upp i centrum vid åttatiden. Det började regna när jag skulle gå till bussen så jag släpade runt med ett IBM-paraply, vilket jag egentligen inte hade någonting emot. När jag stod och väntade på bussen (som var försenad :@) så kom Martin dit. Han skulle träffa en kompis i centrum, vilket jag också skulle göra. Så vi sällskapade dit och körde på fyrkantssnack hela bussresan. Det var så intressant så jag missade Mathildas femtioelva samtal. He he
   Det blev knall till donken där jag köpte kaffe och hon en chokladmuffins som smakade fisk - delicious. Vi satt där i cirkus en timma och kollade på när fjortisboysen hade vattenkrig vid ingången. Det gällde att akta sig sen när vi skulle dra därifrån. Bestämde oss för att dra till gringen där vi hyrde "Brudens bäste man" (cheezy, men rolig film!) och köpte lite snacks. Jag har äntligen smakat marabou sommar och den var hur god som helst! Fattar inte hur man inte kan gilla den.. Iaf! Mathildas kort funkade inte så lilla jag pröjsade allt och sen småkutade vi ner till Bollis för att ta buss 819 som Viktor satt på. Vi drog hem till Milla fortfortfort och ja, kollade på filmen, såklart. Fick sällskap av Molly (Maggies kattunge) som växlade mellan hur busig som helst/hur kelig som helst. Jag vill ha en kattunge! Ska fortsätta tjata på mamma. Vill köpa min Alfons, nu!
   Jag och Viktor sällskapade hem vid tolvtiden och mötte min syster i centrum. Vi småsnackade på 805an hem och sen var det bara att kuta hem för mig och Carro - Paradise hade börjat <3 Jag har fan blivit besatt. Ikväll åker någon ut. Hoppas det blir Karina eller Theresa!
Puuspuuspuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0