There's nothing more dangerous than a boy with charm.

Jag har fastnat för Mando Diao - Gloria. Förut var det Dance With Somebody och nu är det den här.
   Fint väder idag, isn't it? Jag vaknade av att Mathilda slog på Whitney Houston - I will Always Love you klockan 9:20, fattar inte hur bruden orkade gå upp vid den tiden med tanke på att vi gick och la oss vid fyra imorse. Jag var inte bakis när jag vaknade heller, utan jag var fortfarande onykter, goa grejer. Men vad hände igår kväll? Vid klockan 17:00 hade Mathilda fått ett sms från Rovie där det stod att han skulle ha partey hos honom, eftersom han flyttar till Lund nu på tisdag. Vi hade planer på en alkoholfri kväll, men så blev det självklart inte. Vi klev av bussen i Sickla Strand vid elvatiden, när vi kom upp var det inte så mycket folk där. Var ganska skeptisk i början, men det löste sig några groggar senare..(..) Jag blev en del av balkongcrew:et den kvällen. Och så hittade jag ett jättegulligt (egentligen jättefult) hjärthalsband. Hoppas inte Oskar läser det här för då kommer han vilja ha tillbaks det innan han drar till Lund. Kanske får behålla ett minne från den kvällen. We'll see.
   Jag lyckades övertala Mathilda att ta bussen som gick 03:15, så bra som jag är. Så resten av natten/morgonen tillbringades i Patriks knä, där jag snackade med en Emelie om allt möjligt. Och det där med att sitta i knät, varför tycker jag om det så jävla mycket för? Helt sick, men det är typ bäst i världen. Jag är nog ganska störd.
Pussiluss



Kommentarer
Postat av: matti

awesome helg. Posposos

2009-08-24 @ 09:02:09
Postat av: S

jätteunderbar helg :D puss

2009-08-24 @ 18:58:08
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0