Trying hard to filbl the emptiness.

Kom nyss hem från en promenix med Caroline och Amanda! Det togs en hel del sjuka bilder som jag förhoppningsvis kan lägga upp någon gång imorgon eftermiddag. Promenaden blev inte speciellt lång. Vi mötte upp Amanda i närheten av Sidvallsvägens busshållplats och började gå hem till Robert där vi skulle hämta lite grejer. Det slutade med att vi stannade där ett ganska så bra tag, satt och snackade, skrattade och åt godisläppglans som Caroline hade vunnit på grönan i somras. På tal om grönan så kom jag på att jag inte har varit där en enda gång i sommar. Jag som skulle dit. Jag som skulle åka Insane och som skulle försöka våga mig på uppskjutet.
   Jaja, nu tjatar pappa på att jag ska gå och lägga mig. Ska ju upp klockan sex och duscha imorgon. Har bestämt outfit och har allt annat planerat. Det blir skitbra. Och efter skolan så ska jag och Caroline möta upp Linnéa och dra och fika. Hon börjar på Didaktus södra imorgon, hoppas det går bra för henne med :)
Puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0