Vi har gått en lång, lång väg.

Har varit ute på en promenix med Mathilda ikväll :) Allting känns jättebra nu. Hon har fått berätta det hon behövt berätta och jag har gjort detsamma. Vi knallade förbi stallet och kollade in och det som förvånade mig var att Ullis var där och skulle rida just ikväll, av alla kvällar i veckan. Så vi hängde efter henne ett tag, pratade om gymnasiet och allt annat. Hon börjar ju imorgon, lyxungen som hon är, på tyresö gymnasium - natur/natur. Plugghäst så att säga, eller? Ja, vi får väl se hur det går för henne.
   Imorgon blir en nice dag. Jag och Johanna sällskapar på bussen imorgon bitti, som går typ hur tidigt som helst. Det betyder att vi kommer ha tid på oss att gå till skåpet, hämta grejer och sådär. Någon hade tydligen snott hennes skåp också, så snäll som jag är så har jag sagt åt henne att hon kan få köra på att ha samma skåp som mig tills allt har löst sig för henne. Direkt efter skolan så ska jag åka till Mathildas jobb och sitta och kolla på när hon nördar sig i Fridhemsplan. Klockan 17:00 slutar hon och då drar vi till Stureplan, då är det The Ugly Truth som gäller, som jag sa tidigare! Bästis har ju varit så underbart bra och fixat biljetter till smygpremiären :D Sen ska jag ut och promenera. Jag har fan varit fett duktig och gjort det tre dagar i rad nu, och jag ska inte sluta med det.


Kommentarer
Postat av: m

tycker också att det känns bra. Är så glad att du finns, snäckan.

Bion will äga ass imorgon! Goodiebaaaaag. Puss!

2009-08-19 @ 23:08:50
Postat av: Anonym

Detsamma :)

No goodiebaaags :( <3

2009-08-20 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0