Vi satt på gräset som växte i takt med himlen.

Nu har jag suttit i bastun och lyssnat på Håkan Hellström medans Carro har duschat. Håkan är fan sommar. Håkan är fan bäst.
   Jag solade tidigare idag. Imorse. Lite fräknar har jag väl fått. Men resten av kroppen har inte blivit ett dugg brun. Eller så inbillar jag mig, jag vet inte. Snart ger jag upp. Känns ganska meningslöst att försöka sola de två sista veckorna i hopp om att se lite brun ut första skoldagen. Ska snart till Öringe med Carro, om jag har tur så kanske jag får lite färg på vägen dit och på vägen tillbaks. Håll en tumme, tack.
   Och förresten! Planerade med Carro ute på altanen igår. Skitmysig snackstund. Har en hel del planer för oss, but I am not going to tell you about it. Nu ska jag fortsätta snacka med Jacob och vänta på att segkorven ska bli klar.
PUSSPUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0