Was it something you said?

Jag tog fyra bilder idag. En blev bra, så det var den enda jag sparade. Den lägger jag in i slutet av det här inlägget. Och imorgon ska jag fota, jag ska ta kort på massa onödiga grejer har jag bestämt. Ska ta hjälp av Ellie, typ.
   Trevlig första dag då vi gick efter schemat tbh. Började dagen med matte klockan 09:55. Innan det åkte jag buss tillsammans med Marisa och Johanna. Sen mötte vi upp typ alla tjejerna i klassen vid entrén och påbörjade vårat letande efter klassrummet. Det hittade vi ganska så fort. Lektionen var skittråkig. Först pratade Stina (läraren) om sig själv i 100 år och sen om mattens historia i 100 år. Det sista vi gjorde var att lösa något skittråkigt och onödigt problem. Efter det var det lunch! Jag och Nadia bestämde oss för att luncha så vi drog till Skanstull och käkade varsin halv bagge på Subway - asgoda, och jättebra pris! Även fast lunchen var så kort så hann vi tillbaks i tid.
   Geografi stod på schemat och vi hittade lätt till det klassrummet med. Tomas Ardell, våran lärare, verkar ganska så sjysst. Det vi gjorde där var att rita ut länder på ett papper och bladibla. Vi delades upp i grupper och jag hamnde med Felicia, Stephanie och Sophia. Det gick ganska bra för oss, inte allt för dåligt liksom. Sista lektionen var matte (igen av någon anledning) och då gjorde vi inte mycket heller. Jag hamnade i samma grupp som Kasper och Ellie den här gången. Orkar inte berätta vad vi gjorde. Tihi
   Stina lät oss gå tidigare så jag tog tuben till slussen för att möta en Jesper som också slutade tidigare - yay! Vi åkte till t-cen och satte oss på Wayne´s och drack kaffe/chailatte. Jesper var gay och drack det, jag var fett manlig. Sägervi. Efter den trevliga kaffestunden/gaystunden så bestämde vi oss för att stadspromenera lite, det blev en ganska så lång tur i bl.a Humlegården och massa random places. Slutade upp i Slussen där jag sa hejdå till honom och hej till Mathilda och Carina som satt på tuben till Gullmars :D Och på tal om Mathilda så ska vi på förpremiären av The Ugly Truth imorgon, ihihih. Kommer bli så great!



mah sistäh iz qjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0