We'll cast some light and you'll be alright.

Lyssnar på José González och pratar i telefon med Mathilda. Vi knallade runt i Tyresö och pratade om lite allt möjligt, som vanligt. Och jag har tänkt på en grej.. Om (typ) en vecka så börjar jag skolan. Då börjar jag på värmdö gymnasium. Då får jag träffa min nya klass, lära känna dem. Då börjar jag i en spsp-klass. Hoppas fan att det är en bra sådan, hoppas fan att jag får bra lärare och hoppas fan att jag får ett bra schema. Korta dagar och långa sovmorgnar vore underbart, men lite overkligt.
   Sätter alarmet på 10:07 imorgon. Carro ville att jag skulle göra det. Verkar som att jag ska umgås med henne. Lite systeryster-time skadar aldrig. Och i veckan ska jag, hon, Lena och pappa mötas inne i stan på söder, dra till Lejonet & Björnen och äta saffransglass. Usch vad mumsigt.
PUSSen.





Kunde inte bestämma mig. Sorry. Och Caroline, du bör känna igen första låten, annars blir jag ganska så besviken på dig. P0sp0s.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ettan är ändå bäst (om man ser till sovmornar och korta dagar) sen bygger det bara upp till dagar där du går från 8- 5. SUPERMYS!

ååh hela familjen åker och äter glass, vad gulligt! Pusspuss!

2009-08-10 @ 08:04:09
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag håller helt och hållet med dig! Vi håller tummarna för den bästa klassen, de bästa lärarna och så klart det bästa schemat!



Jag ser fram emot glass-dagen :)



Och ja.. jag känner igen låten, men du fick berätta var ifrån jag kände igen den, tack! <3

2009-08-10 @ 13:25:05
URL: http://carolinesernhall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, kan tänka mig det! Längtar tills jag börjar tvåan dårå <3<3<3<3<3

Hela familjen minus två, hörrdudu! Puss

2009-08-10 @ 13:38:00
Postat av: S

Carro: Yes :D Första skoldagen närmar sig, Carro :(

Glassdagen kommer bli NICE!

Hihihihi <3

2009-08-10 @ 13:38:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0