When you love someone, but it goes to waste.

Det är tisdag idag. Tisdagar på Värmdö är annorlunda. Vi har inget speciellt schema för dem dagarna. Så idag skulle vi ettor blandas och hamna i olika smågrupper och sedan träffa våra faddrar, två elever från någon random klass i tvåan. Mina faddrar heter Isak och Emma och går sam beteende, verkar ganska sjyssta. Inte så att jag är speciellt bundis med dem efter att ha lekt charader och olika sorters namnlekar i 1½ timma. Vi ska träffas nästa tisdag igen och sen kanske det blir andra tisdagar då vi ses. Förhoppningsvis blir det så.
   Efter skolan drog jag till stan med Carro, kollade på min söta jacka som jag ska köpa till hösten och letade kavaj, miniräknare och massa annat. Snart ska Lena skjutsa oss till friskis & svettis så vi kan fixa kort där också. Känner mig ganska pepp på att ha någonting annat att göra nu när skolan har börjat. Så jag inte bara sitter hemma och pluggar som en jävla säck varje dag, vilket jag kanske kommer vara tvungen att göra most of the time, men vi får se.
Vi får se.

Kommentarer
Postat av: M

u will never be a säck babe. Friskis låter asbra, kul om ni kan hålla igång det!

2009-08-25 @ 20:48:04
Postat av: S

hihihi

2009-08-25 @ 20:49:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Anonym

When tare Matilda bort pw?

2009-08-26 @ 19:23:43
Postat av: S

Jag vet inte, Mikael. Fråga henne själv.

2009-08-26 @ 20:45:55
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0