Why you keep screaming at the top of your head?

Ett bråk med en mor och dotter imorse gjorde inte min dag. Men kan inte bry mig mindre om dem just nu. Tack till pappa, som för det mesta, alltid finns där.
   Snart ska jag till bussen men jag kände att jag var tvungen att blogga lite innan jag drar så Mathilda har något underhållande att läsa sen när hon vaknar. Om hon nu inte har dragit till jobbet, vilket vi inte hoppas på :@ Jag var iaf på bio med henne igår. Åkte till HSB efter jobbet för att hjälpa henne med att flytta pärmar och lite sånt där, ni vet. Eller ni vet inte, men ändå. Hon fick sluta typ en timma tidigare, vilket var hur nice som helst :D Så vi + Carina promenerade en bit och tog buss nr 1 till Stureplan (Carina hoppade av vid Hötorget) och så gick vi till Park. Det var låst så vi bestämde oss för att sätta oss på en bänk i solen/skuggan och kolla på fulla grown ups, vilket kanske inte verkar så jätteunderhållande, men det var väl det. De öppnade bion halv sex och då drog vi in, köpte popcorn och satte oss på jättebra platser (imitten, imitten, ni vet!) och lutade oss tillbaks i biosätena. Filmen började lite senare än vad den egentligen skulle göra, men det gjorde ingenting.
   Slutsats: The Ugly Truth var typ hur bra som helst. Gerard Butler var hur snygg som helst och jag kunde fan inte sluta skratta vid vissa tillfällen. Och nu har vi + alla andra som var där igår sett filmen INNAN den har haft premiär, vilket den har i slutet av september. Så hoppas ni lider medans ni väntar, suckers!


Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: M

Mathilda tackar för det underhållande inlägget! Och ja, jag vill definitivt prata med dig nu.. hoppas allt är bra bejb. Kanske ska köra på någon slags filmkväll ikväll? är sjukt sugen på 'scream'..



ugly truth var bra och jag är happi att du ville hänga med även fast det vart som det vart på sistone. <3

2009-08-21 @ 09:29:21
Postat av: Anonym

Har mathilda sklutat blogga????

2009-08-21 @ 17:15:22
Postat av: LINNEA KEEN

den är bra

2009-08-21 @ 18:17:35
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/
Postat av: Mathilda

anonym: jag har inte slutat, bara satt lås på bloggen. Öppnar den om någon vecka :)

2009-08-21 @ 18:50:02
Postat av: Anonym

Mathilda: Hihih :D

The Cycle var weird! Men vi får köra på någon "coolare" skräckfilm någon annan gång. Jag funderar på om jag ska ta med mig mynt så vi kan hyra den där med Anne Hathaway (eller vad hon nu heter) ikväll ;Q



Äsch :)



Anonym: Årman, sluta vara anonym.



Linnea: Haru sett den? :o

2009-08-22 @ 11:29:30
Postat av: hihi.

:*

2009-08-22 @ 11:42:12
Postat av: Mathilda

LÅTER AWESOME! Jag har säkert lite mynt någonstans också ;Q;Q;Q

2009-08-22 @ 14:19:21
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0