Would you lie with me and just forget the world?

Nu är det som så att jag känner mig lite instängd med tanke på att jag har suttit hemma hela dagen. Senast jag var utomhus var imorse då jag åt frukost på altanen, i skuggan. Anledningen till att jag inte satt i solen var för att jag hade haft hydrokortison i ansiktet. Då får man tydligen inte vara i solen. Så där sket sig idén om att bli brun idag. Imorgon blir det av istället. Lena har köpt någon dyr repair-kräm på apoteket så bäst för den att den funkar.
   Hittade minneskortet till kameran nyss också! Det har varit försvunnet sen innan jag drog till Hälsingland så nu blir det massa fotande. Kanske ikväll, imorgon for sure. I helgen blir det Bålsta btw. Då följer Stig med. Funderar på om jag ska låta fylletardet Mathilda ta hand om den, eller om jag ska springa runt och agera fotograf. We'll see about that.
Kan Caroline komma hem snart? Bai


Stig har inte tagit egopics på länge, kände att det var "the time".
Och irriterar ni er på mitt canceransikte så kan ni väl ta er. Skyll på duschcremen.
Btw så är jag fan bäst i världen som lägger ut bilder på mig när jag är osminkad/cancersjuk i hyn.
Heido.
Haha, och jag har ju förfan diadem. Fatta respekten jag bör få nu.

Kommentarer
Postat av: mattis

söta jävel.

2009-08-05 @ 22:38:50
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

hahaha D:

2009-08-05 @ 22:49:16
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0