You can dress me up in dirt.

Vattenmelonslices efter två långa promenader känner jag mig värd!
Promenad #1: Från Medborgarplatsen till Gullmarsplan med Mathilda.
Promenad #2: Från Tyresö centrum till mi casa, all by myself.
   Det var riktigt skönt och jag hade min kära iPod som sällskap, så, jag kanske inte var helt ensam. Och mobilen såklart. Det känns inte speciellt nödvändigt att nämna den eftersom det är ganska obvious. Men man kanske ska döpa ipoden? Men till vad? Jag får klura ut det, någon gång, när jag har tid.
   Bio på söder i eftermiddags! The Proposal i salong 3 (tydligen). Det var inte så länge sen jag var på bio, men det var länge sen jag såg en komedi och fyhelvete vad jag skrattade! Riktigt lyckad film. Plus att Ryan Reynolds är riktigt söt och har olagligt snygg kropp. Ohlalala!
   Efter den så promenerade vi ju som sagt hem. Planerade och hade oss. Om hösten och t.o.m längre in i framtiden. Det kanske inte är bra att planera långt i förväg, men jag gillar det. Då har man något att se fram emot, som finns där, inte inom räckhåll däremot. Äsch! Nu blir det att fortsätta med vattenmelonsätandet..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ripp på mitt inlägg! Fifan ;Q du är hur som helst söt, och filmen var fan kul!

Puss

2009-08-04 @ 13:04:28
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Jag var ju tvungen att berätta vad vi hade gjort och inte bara länka till din blogg! ;@

Puss

2009-08-04 @ 13:32:41
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0