You don't gotta be alone tonight.

Idag lunchade jag med Felicia, Viktor och Olivia. Felicia är en sån där härlig prick som går i min klass, med jättefint hår. Men det kan hon inte hålla med om, av någon dum anledning. Vi käkade iaf på Trafiket i gullmars, kebab blev det. Egentligen skulle vi till taco bar, men det blir av någon annan gång i veckan. Och eftersom vi hade en sån där äcklig, lång rast så satt vi vid lusthuset utanför skolan och snackelisnackade. Innan det hade vi stått vid gullmars med lite random folk som jag absolut inte kände, what so ever. Men det var trevligt ändå. Hoppar från ett samtalsämne till ett annat och säger såhär - idag hade vi 3 olika diagnoser/test. I spanska, svenska och engelska. Om jag ska vara ärlig så gick det bra på alla. Funderar fortfarande ganska starkt på om jag ska tenta av engelska a..
   Nu har jag fixat klipptid också, äntligen! På onsdag, klockan 16:00. Perf med tanke på att jag slutar 14:55, då har jag gott om tid att ta mig från skolan till tyresö och sånt där.
  
Aktiviteter med massa random ettor imorgon. En Emma och en Isak (tror jag) ska ta hand om mig och Patrizia bl.a. Blir säkert bra.
Hihihi. ♥

Kommentarer
Postat av: m

ditt hår will bli så fine!

2009-08-24 @ 22:38:44
Postat av: S

Jag hoppas verkligen det :(

2009-08-25 @ 18:32:16
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0