You know you're gonna be there someday.

Hemma hos Mathilda the licious nu! Mamma var underbar och skjutsade mig till Granängsringen efter att hon hade lämnat grejerna hos Andreas.
   Väntar på att pankisarna ska bli klara nu. Mathilda duschar och jag lyssnar på Flipsyde och sjunger falskt (ganska kul!). Fast nu bytte jag till Black Eyed peas. Nog om musik! Ikväll verkar det som att vi ska till Rovie, vet inte om jag ser fram emot det eller inte, hö hö. Men det blir säkert kul. Och förhoppningsvis kanske det är lite folk där som man känner/känner igen. For everybody´s information så ska jag inte supa. Eller, om det bjuds på dricka tackar jag inte nej till det. Måste fixa blåbär (copyright: Doris) innan vi drar bara. Och så ska vi kanske kolla på skräckfilm när vi kommer hem. Övertalning på g.
   Den här helgen går för fort! På måndag är det skola igen. Och då är det dags för 09spa´s första idrottslektion. Tur att jag inte är ensam med att hata idrott. Nadia och Felicia verkar inte vara några fanatiker direkt.

/ Sandis


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, pannkakor vad gott!

Hahah, blåbär....

Du klarar idrottslektionen, tänk bara på betygen.

<3

2009-08-23 @ 17:31:39
URL: http://carolinesernhall.blogg.se/
Postat av: S

Åh, pannkakor, vad gott!

Blåbär :D:D:D

Hihi. I sure hope so. Puss

2009-08-23 @ 17:38:12
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0