You're the first to fight.

Abo! Nu har vi kollat på Tropic thunder, så jag ska bara blogga lite och tagga lite bilder på facebook, sen ska vi göra oss i ordning och dra till tyresö centrum. Mathilda vill shoppa, hon har massa pengar. Sofia vill också shoppa, men hon har inge pengar what so ever.
Igår kollade vi på Motorsågsmassakern och åt glass. Filmen var äcklig. På Mathildas blogg har vi skrivit vad vi tyckte om den, men hon har inte låst upp den än. Hihihihi, bara jag som har lösenordet. KATCHING!
Nu ska vi till centrum. Jag älskar Mathilda.
Heido, ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen fin blogg :)

2009-08-30 @ 14:59:05
Postat av: Viktor

Jag är sjukt avundsjuk på dig, jag vill också ha lösenordet till hennes blogg...



Förresten, vad hände med din förra design?



Du kanske ska ta bort texten "Sandwallis" i kommentarssidans header. ;-)

2009-08-30 @ 18:21:23
URL: http://segraren.blogg.se/
Postat av: S

Anonym: Thank you very much.

2009-08-30 @ 18:59:54
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: m

Pluttunge, älskar dig med ! :D:D



Viktor: SLUTA KLAGA! VI ÄR NYBÖRJARE :@

2009-08-30 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0