Alla är barn och dom tillhör det gåtfulla folket.

... den låten gör mig nostalgisk. Jag tänker tillbaks på sommaren, 2009. På allsång. På Alexander Rybak. Vad gay, egentligen.

Vaknade 09.17 och trodde att det var lördag och tänkte - men jag kan snooza! Varför inte liksom? Men sen öppnade jag ögonen och kom ihåg - JOBBA! POSTEN! 12.15! Så det var bara för mig att gå upp och kirra frukost. Nu tar jag det bara lite lugnt innan jag ska ta på mig kläder och sminka mig.
Vet ni vad jag missar ikväll? Att klä julgranen!
Anledning: Jag ska till mami (typ) efter jobbet idag. Pappa kommer inte kunna skjutsa hem mig, för han ska dricka glögg i mängder, och jag vill inte ens fråga mamma, för jag ska be henne hämta mig från friskis på tisdag istället, hehehehe. Så jag antar att jag får skylla mig själv. Kommer kännas konstigt att missa denna årliga tradition, men visst överlever jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0