But that's how it goes.

Hälsningar från en sjuk Sofia. Hemmasittandet, tv-tittandet och varm dryck-drickandet verkar ha hjälpt en del. Och jag hoppas på att det bara blir bättre och bättre.
Just nu väntar jag på att en viss Caroline ska komma hem så vi kan kolla digitalkamera till henne. Själv har jag redan hittat min. Kollade igenom några intressanta tidigare idag, och insåg att jag inte vill ha den jag önskade mig, haha. Tur att jag inte fick den på julafton, säger jag. Iaf! Kostar lika mycket, men har fler inställningar och är mycket bättre än Nikon-saken jag ville ha. I like it.
Imorgon blir det en stressig dag. Mini-julafton, nyårskirrande, solande och biokollande med flickor från klassen måste hinnas med. Ska även slänga in minneskortssökande på stan och slaggande hos Sophia. Detta ska jag hinna med på en dag, men det borde jag göra, eller hur?


Funderar på antingen svart eller rosa. Vad tycker ni?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

svart.

2009-12-27 @ 19:01:57
Postat av: Jobin

Rosa! :D

2009-12-27 @ 19:03:56
Postat av: F

Jag hade tagit den svarta! :)

2009-12-27 @ 19:04:07
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: Anonym

svarta *

2009-12-27 @ 21:46:29
Postat av: ellie

JAG SÄGER NEJ, NO ME GUSTA! jag har en sån o har lämnat in den 100000 ggr !:O<3

2009-12-28 @ 00:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0