He knows when you're awake.

Anledningen till att jag inte har bloggat sen igår eftermiddag är för att jag inte har haft något internet hos min mami. Eller, jag vet inte riktigt vad som hände med det. Det ska egentligen inte funka nu heller, men det gör det ändå, vilket är hur bra som helst!
Orkar inte blogga om igår. Jag åkte till mamma och kollade på Gossip girl - that's it! Jag skulle ha pluggat men det gick inte så bra med det, inte imorse heller, men ikväll, då jävlar... ska jag försöka.
Nu sitter jag och Felicia i mitt rum, lyssnar på Sinatras julskiva och kollar på skolkatalogen och skrattar åt alla fulingar (speciellt jag själv och hon). Skoldagen gick inte så värst bra med tanke på att Patrizia var sjuk. Jättekul. Snart måste jag prata med Hansson om det för jag har fan ingen aning om vad jag ska göra. Får se hur historiaförjupningen går med, men den har jag inte direkt lagt ner speciellt mycket tid på.
Snart ska vi flicks dra till stan (igen), till Rigoletto och köpa Lucia movie night-biljetterna, eftersom dem öppnar klockan 17.00 - irriterande, med tanke på att vi var där vid 14tiden idag. Ikväll är det Desperate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0