Hur kan dom tro på evig kärlek?

Såg ni Desperate? Både jag och Felicia fick ryck i slutet. Är det menat att man ska sitta och vänta på den nya säsongen i tre veckor? Tydligen.
Jag har planerat klart min vecka. Min helg. Allting blir skitbra.
Onsdag: Plugg, plugg och ännu mer plugg. Kanske lite julklappshandling.
Torsdag: Spinning och historiaplugg.
Fredag: Idol hemma hos någon med Felicia (och Linda?).
Lördag: Jobbsökande (jag måste verkligen se till att få igång det här nu) och Lucia Movie Night.
Söndag: Sova.

Förresten! Idag så hittade jag ett par skitsnygga klackskor. 15cm klack, vilket är en stor utmaning för mig. Men jag övar, jag tänker öva ända till nyår. Jag går bra i 10cm klack. Nu ska jag se till att inte gå stelt i 15 bara.


Det blev tyvärr inga bilder ikväll.
Funtar på om jag ska med mig kameran till skolan imorgon..

Kommentarer
Postat av: Linda

klart som korvspad att jag är med på IDOL!! :')

2009-12-09 @ 15:42:41
Postat av: fellssaannn

Yay! :D Vad kul! Då ses vi på fredag alltså ;););)

2009-12-09 @ 18:22:05
Postat av: S

Felicia hade tydligen kryssat i "kom ihåg mig"-rutan. Det var jag som svarade ^^

2009-12-09 @ 18:22:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0