I have been crying for weeks.

Yes! Nu kan jag äntligen få in lite text här i bloggen, även fast folk klagar på att jag har för mycket text. Men det är såhär! - Jag har ingen kamera. Eller, jag har en kamera, som är jättestor och tung, som jag inte orkar ta med till skolan hela tiden, med tanke på att den tar upp för stor plats i min väska. Därför hoppas jag att jag får en kompakt digitalkamera i julklapp för då jävlar... Då jävlar kommer den här bloggen smyckas upp med bilder! Blir ni glada nu? Julian? Felicia? I know it.
Vaknade klockan 09.31 imorse av att Patrik, min bäste son(!) ringde mig. Klickade bort honom först, men sen ringde han igen, och då hade jag hunnit vakna till liiiiiite. Hade försovit mig, vilket betydde att jag inte skulle hinna till Gullmars och möta Felicia, Marisa och Patrizia klockan elva. Men det gjorde tydligen ingenting, för alla andra hade försovit sig ;)
Istället för att åla runt på marken och klättra i äckliga träd med 08spa idag så ska jag och Felicia handla julklappar! Ska bara ta det lite lugnt ett tag, göra mig i ordning och så. Sen drar jag in och lunchar med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0