I wanna be with you tonight.

Ännu mer snö = inte min kopp te direkt. Jag har träningsvärk så det bara skriker om det i axlarna och benen. Kan fortfarande knappt gå, vilket betyder att jag avbokar spinningpasset idag och går nästa vecka/i helgen istället. Jättetråkigt, säger jag, som verkligen älskar att gå på det passet. Hurra!, säger någon annan som får min plats.
Vad ska jag göra istället? Handla de sista julklapparna! Orkar fan inte ta det nästa vecka, precis innan julafton. Då kommer jag få panik.
Nu - frukost. Håll en tumme för att Patrizia håller vad hon lovat och att hon kommer till skolan idag. Håll även en tumme för att jag inte har tappat bort massa viktiga papper, för då tar både jag, Tomas och Patrizia livet av mig. He he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0