I'm no longer your slave.

Ni ser helt jävla rätt. New York, New York.
Jag ringde nyss min mami och vi pratade på om morgondagen. All of a sudden börjar hon prata om att hon vill dra till New York med mig, Andreas, Elin och Simon. Och Kristian, förstås. Jag känner min mamma, och hon kör inte på mycket snack liten verkstad. Inte hon inte. Påsklovet verkar det som. Som i princip ingen vet så var vi där för några år sedan. Påsklovet 2007, to be exact.
Iaf. Fattar ni hur taggad jag är? Gula taxibilar, Manhattan, Macy´s, Dunkin´ Donuts, Central Park - here I come! Det skall shoppas till tusen.


Kommentarer
Postat av: Jobin

Får jag följa med dig? Lillan? (L)

2009-12-27 @ 23:54:53
Postat av: S

Jävla lillan :@

Nej. Du väger för mycket.



<3

2009-12-27 @ 23:55:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Fett NICE!

2009-12-28 @ 11:48:42
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0