It's 3 a.m. in the morning.

Kom nyss hem från en trevlig skoldag + eftermiddag i stan med min kvinna. Vi åt glass, och munkar. Fetton som vi är. Men vi har våra ursäkter, och det verkar som att dem funkade alldeles utmärkt! Jag lyckades också köpa två julklappar. Till vilka de är till tänker jag inte berätta, hiihihih. Skall köpa flera imorgon och sisådär.
Snart ska jag iväg på nattvolley i skolan! Våran klass, 09spa, ska vinna. 5000 inkasseras till klasskassan = vi ska förihelvete till Berlin i trean! MOT BERLIN!
Nu ska jag kolla buss, slänga i mig något att äta och skörda klart. Har ruskigt ont i magen och det har jag haft hela dagen. Och aajuste! Var på hälsosamtal hos skolans sjuksköterska idag. Hon tycker att jag dricker för mycket, vad tycker ni? Ska jag trappa ner på det? Jag säger nej! Man är bara ung en gång.

Kommentarer
Postat av: F

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ NEJ NEJ NEJ NEJ. INGET NERTRAPPANDE!!!

2009-12-08 @ 11:32:41
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Hahahah, ALDRIG! :D:D:D

2009-12-08 @ 11:33:10
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0