Jag drömde att jag kunde sjunga.

Nej, det gjorde jag faktiskt inte. Jag drömde en helskum dröm inatt, och för att få mig själv att vakna så verkar det som att jag slog i skallen i väggen. Det gjorde ont, men jag somnade om igen strax därefter.
Gick och la mig vid tolvtiden igår, så när jag vaknade var jag i princip utvilad! Att duscha var jätteskönt! Inte för att jag inte hade gjort det på länge eller så, det kändes bara.. allmänt jätteskönt. Min kära vän Felicia har fortfarande inte svarat på mina sms som jag skickade igår, förresten, så, snuttepullan, om du ser det här.. SMSA MIG! He he
Bussen går 11.03. Mitt hår måste torka, jag måste byta om, sminka mig, äta frukost och ja, det var nog det. Ser fram emot en härlig dag, med nördiga människor! Och med Mathilda! <:

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack för en SUPERmysig helg bebuboo <3

2009-12-06 @ 19:14:06
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Tack detsamma! :)

2009-12-06 @ 20:04:17
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0