Lay down your arms.

Enligt media så kommer svininfluensan bryta ut när det blir kallare, är det sant? Isf antar jag att det är nu det börjar, och jag är glad som fan över att jag har vaccinerat mig.
Alldeles strax har jag farmat klart, så ska jag bara skriva klart det här inlägget och efter det ska jag starta om min dator (uppdateringar you know). Nörd som jag är så gick jag upp lite tidigare för att jag ska hinna kolla på några Paradise-avsnitt. Det är så att jag börjar 11.50 idag, så då kan jag likagärna passa på. Pluggade en del historia igår kväll så det förtjänar jag väl.
Geografilektion och därefter matte, sen slutar jag. Har planer på att åka till Millis jobb och sedan ta oss in mot stan och kolla runt lite i affärer. Som tidigare sagt så behöver jag skaffa mig ett par vantar, och en halsduk i en annan färg. Felicia föreslår mörkgrå, vad tycker ni? Sen ska jag leta efter både en julklapp till mig själv och till Carrolajnen.
♥ Tata!


Kommentarer
Postat av: Milli

Hihi julklapp till dig själv? spännande ;) vi letar vantisar idag :D Jag har redan, men kul att kolla i alla fall, och så kan jag hjälpa dig hiihih.

2009-12-02 @ 11:12:18
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

HIHIHIH, tackar :D

2009-12-02 @ 20:05:17
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0