Noname:at blogginlägg, igen.

Samhällskunskapsuppgift - check!
Historiaplugg - oh no
Duscha - oh no
Sova - oh no

Jag ska göra allt det där, snart, jag lovar! Och jag som börjar 8.00 imorgon känner mig riktigt taggad, verkligen. Tyvärr orkar jag inte blogga mycket ikväll. En av anledningarna till det är för att jag känner att det börjar bli långtråkigt att bara skriva massvis om vad jag gjort på dagarna, och inte lägga in bilder. Förhoppningsvis blir det ändring på det efter jullovet! Förresten så gick det bra på jobbet today - trevligt folk, trevligt folk indeed!

Stort jävla tack till Åke 'jag går ner på stan' Holmberg som räddade min kväll och hjälpte mig med samhällskunskapen, medans han själv var busy med sitt egna arbete och pepparkaksknaprande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

;D

2009-12-16 @ 22:38:02
Postat av: Felicia

Åke asså... ojojoj. Räddaren i nörden. Min egna lilla dräng. Så fort han inte är nere på stan så är han till god hjälp. Han är en riktig kämpe, den där Åke! Tacka gudarna vet jag att han finns till hands! (och att vi båda börjar på H i efternamn så jag får äran att vara med honom hela tiden:O)

2009-12-16 @ 22:52:22
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha random och lång kommentar.

Han är din stallpojke! Min riddare i rustning.

2009-12-16 @ 23:16:24
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0