Now that's a big lie.

Sofia behöver en kamera. Kan det vara så att jag tappar läsare pga att jag har för mycket text i bloggen? Det känns som det, om jag ska vara ärlig. Men jag hoppas att ni håller ut till julafton, för jag har faktiskt önskat mig en. Annars köper jag en för lönen jag får i januari.
Lämnade precis Mathilda vid strandallén. Dagen bestod av chailatte-drickande, skitsnackande, inglorious basterds-tittande och massa problemlösande. Vi hade inte träffats på två veckor, så ni kan ju fatta att vi behövde prata en hel del. Och jag fick reda på en hel del ovanliga saker, som jag inte ska nämna här... Den här dagen fick mig att inse att jag måste sno Mathilda lite oftare, and THAT i will! Att träffas någon gång i månaden räcker inte. Förut träffades vi fan varje helg. Det är så jag vill ha det.

Nyårsplanerna är i stort sett ready! Uppsala med Feliciamajs blir det. Att fira in det nya året med Patrik och alla andra lär bli... intressant, spännande och.. kul? Ja, kul! Vad behöver fixas tills dess? Jag måste besöka ett solarium, hitta smycken, skor(?) och komma på hur jag ska sminka mig. Det kommer bli naaz.
Nu ska jag joina Caroline i hennes rum. Ikväll ska vi ut på en liten promenix, förhoppningsvis.





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sno mig, sno mig! Haha :D Bra att du inte nämnde några ovanliga saker.. hahaha.



Uppsala blir trevligt, det kan du hoppa upp och sätta dig på. Ni kommer ha DRAMAHHH om inte annat, hah :D Pussiluss!

2009-12-19 @ 19:05:35
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Haha, aldrig att jag nämner de ovanliga sakerna, då hade jag blivit nerslagen!



ELLER HUR! Jag kommer ringa dig flera ggr och berätta vad som händer. hihihi PUSS

2009-12-19 @ 19:38:42
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0