Nu är det slut på veckan.

Lukten av gym och idrottsskor omringade mig när jag klev in på friskis. Jag scannade kortet och gick in i omklädningsrummet och bytte om. 30 minuter för tidig - skönt att ta det lugnt. Dock blev jag ganska rädd av ett vuxet sär som stod 1 meter ifrån mig och glodde, men jag överlevde det.
Alla reser på sig, mig inräknad, och Erik Hämäläinen öppnar dörren och släpper in oss. Vi fixar cyklarna, förbereder allt annat och sätter oss och börjar trampa. Musiken sätts igång och jag känner hur pepp jag blir och stänger av allting annat. Nu var det jag, musiken, cykeln och Eriks röst som enbart spelade roll.
55 minuter senare kliver vi av och börjar stretcha. Känslan är obeskrivlig.

Seriöst det bästa höstpasset jag någonsin varit på. Bra musik, bra spinningledare, bra allt.
Pratade med Patrik hela vägen hem från Tyresö till Saltsjö Boo. Åt mat och sitter nu här. Paradise Hotel tog precis slut, så nu ska jag ringa Felicia och plugga historia. Imorgon har vi muntlig redovisning. Uppgiften är att jämföra Voltaire och Rousseau (hoppas jag stavade rätt där). Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0