One way or another I'm gonna get ya.

Jag glömde skriva vad jag fick igår! Klantarsle, hejhej. Så därför tycker jag att jag kan slänga in en liten lista innan jag och Caroline drar ut och dampar av oss.

• Kamera (som levereras i mitten av januari)
• Svart bäddset + överkast
• Pengggar från farmor & farfar och Erik & Magnhild
• Bodybutter som luktar GUDOMLIGT!
• Söta örhängen + halsband
• Presentkort på Gina och SF
• Bok - Människohamn
.. det var nog det! Tackar som fan för alltihopa. På måndag skall jag till mami. Mini-julafton där som gäller!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Låter som din utdelning, hörredu! Får ta och ses snart snutt! <3

2009-12-26 @ 22:48:52
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0