På bussen in till stan.

Den enda som ville vara med mig idag = Felicia. Anton ville jobba längre än till 11.00 = bajs. Mathilda skulle på middag hos hennes morfar = gris.
Jag har iaf solat nu. Skitkasst solarium om jag ska vara ärlig. Fanns inga ögonskydd-grejer och man kunde inte stänga av ansiktsförstärkargrejen - jag blev röd som en tomato. På onsdag ska jag till det vanliga stället, på Odenplan. Det är så att jag MÅSTE vara brun på nyår. Svart klänning + blek Sofia = nej. Svart klänning + brun Sofia = namnamgrr. Var skall vi vara på nyår då? Jo! Jag, Felicia, Cassy, Amanda, Carro och Linnéa ska hem till en viss Olivia. Kommer äga allt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

namnamgrrr!! haha :D Nyår kommer äga. 2010 är VÅRT år, dude! Puss

2009-12-21 @ 15:07:33
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Det är det verkligen!

2009-12-21 @ 18:11:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0