Så kan vi förnedras om igen.

Flera timmars geografi/historiaplugg senare så sitter jag här och håller nästan på att somna på skrivbordet. MEN! Inte betyder det att jag ska sova för det. Nejnej! Jag är inte klar med pluggandet än. Ska läsa historian en gång, vilket kommer ta en timme. Sen får jag se ifall jag orkar gå igenom geografin en gång till, vilket jag tror att jag inte kommer göra. Om jag nu gör det så kommer jag vara klar vid halv två. Kan det bli bättre?
Och vilken tid ringer alarmet imorgon då? Johorå, klockan 06.01! Visst känner man sig taggad? Inte direkt.
Jag ångrar verkligen att jag inte pluggade idag. Vilken jävla idiot är ledig från skolan, och struntar i plugget för en kass b-film och massa farmvill:ande? Jo, det verkar som att miss Sofia Anna Sandwall gjorde det idag. Grattis på mig. Borde fan få första pris i att vara sämst på att plugga. MEN! (igen, ihihihi) nu ska jag återgå till pluggandet. Måste bara fylla på mitt juiceglas. Förhoppningsvis gör det mig liite piggare.


enligt mig så är detta Lars Winnerbäcks bästa låt
... inget snack om saken!

 


Kommentarer
Postat av: jennie

men du , jag kan glädja dig med att jag inte fick någonting gjort på mina pluggtimmar..

2009-12-04 @ 06:36:54
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Du gör det åtminstone, även om det blir sent :)

2009-12-04 @ 11:09:35
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Jennie: Då är vi (nästan) två!



Mathilda: Sant ._.

2009-12-04 @ 15:04:46
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0