Shock you like you won't believe.

Imorgon ska det införskaffas foundation, puder och rouge. Känner mig som världens fjortis, med tanke på att jag inte har använt detta på flera månader. Men både Felicia och Caroline tvingar mig att go:a all the way på nyårsafton, så jag.. ja, jag kan inte göra någonting annat än lyda dem egentligen. Det blir bra!
Ikväll, ja vad ska jag göra då? KOLLA HOCKEY JVM! Sverige - Ryssland. Samtidigt ska jag prata med Robin i tele. Sen blir det förhoppningsvis att sleepa. Ska möta flickorna klockan ett imorgon, och ska vara hemma klockan sex, för då kommer massvis med människor som jag inte har träffat på MINST sju år. Skall bli kul! (:





Kommentarer
Postat av: Jobin

Vem vann? :)

2009-12-30 @ 02:51:18
Postat av: S

Det vet du ju! :D

2009-12-30 @ 10:52:43
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0