Som ett rastlöst barn om våren.

För några minuter sedan så fick jag reda på att jag har en ny läsare! (Hej Robin!) Dock vet jag inte hur länge den glade pojken kommer hänga kvar här, men jag får hoppas på det bästa.

De senaste dagarna, då jag har jobbat, och inte haft lov, så har jag undrat (och undrar fortfarande) - varför går dagarna så långsamt? Kvällarna är nog värst. Klockan är bara 22.14, och det känns som att den är 02.00 eller något. Jag vill sova, men ändå inte. Jag har sagt till mig själv att jag ska lägga mig tidigare, varje kväll. Men själv vet jag ju att jag inte kommer göra det. Jag vet att jag kommer lägga mig samma tid som alla andra dagar. Jag antar att jag inte lyssnar på mig själv för att jag har ställt in mig lite halvt på att jag har lov, och det är något jag får leva med nu. Hemskt att skriva att jag inte lyssnar på mig själv, det känns lite konstigt.


Såg att jag inte har varit så aktiv de senaste dagarna. Jag ska försöka bättra mig när det gäller uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0