Stackars mannen med medaljer.

Jag har ändrat uppfattning när det gäller snön.
Om man spolar tillbaks tiden sisådär.. ett år tillbaks, vad hade vi då? Ingen snö, vad jag minns iaf. Antingen så var det slask, eller så var det bara allmänt förjävligt. Nu har vi -14 och snö. Klart man fryser som ini helvete, men av någon anledning så gillar jag det. Kanske för att jag längtar så förbaskat till julafton. All den här snön och all kyla gör mig alltså på rätt humör.
Jag älskar ljudet av när man går på snön. Det knastrar. Allt annat är så fint. Nu när det är vindstilla, då det inte snöar skitmycket och då det bara är allmänt.. stilla, mörkt och kallt.
Vad har hänt med mig? Jag gillar det.

Jobb idag - yes. 12-19 var pain, men jag tänker på pengarna, som gör mig på bra humör. I princip bara jag och Anton som var där från klockan tolv. Folk började strömma in efter två. Rasten hade vi vid 18, vilket var ännu mer pain. Det betydde att vi hade stått upp i 6 timmar. Jag hade inte ätit någonting sen klockan 11 (en macka), och jag hade inte heller ätit någon frukost innan det. Men jag klarade mig, fan.
Nu är jag hemma, och jag ska bara ta det lugnt. Ska inte ut, ska inte festa. Jag ska kolla på alla paradise-avsnitten som jag missat. Det är vad jag ska göra.
Imorgon kommer Milli hit och då ska vi kolla på Inglorious Basterds och catch:a up. Det var skitlänge sedan, och jag måste erkänna att jag saknar henne enormt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag hade en paradise-dag igår, kollade på 12 avsnitt... haha :P Saknar dig massvis <3

2009-12-18 @ 23:33:32
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

PARADISE ÄR SÅÅ BRA! :D:D

2009-12-19 @ 10:28:50
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0