Stanna kvar hos mig, för jag behöver ju dig.

Här sitter jag i min ensamhet och har tråkigt. Svenskaläraren är tydligen sjuk, vilket betyder att vi slutade tidigare idag. Kan det bli bättre? Efter alla proven och det.. På tal om dem! Det gick.. ganska okej, om jag får säga det så. Historian gick det bättre på, får helt enkelt se vad jag får på geografin. Blandade ihop lite grejer, klantarsle som jag är. Fick tillbaks matteproven, fick en hel del VGpoäng men lyckades inte kamma hem ett VG, så det fick bli G+ istället. Till nästa prov ska jag plugga mer, så jag blir glad av the results liksåååm.
Om någon timme eller två så kommer Felicia the licious hit, vi ska eeeeeeeta tacos och kolla på Idol. Senare ska hon på parteypartey, men jag ska inte med, för jag behöver min skönhetssömn för imorgon är det the BIG DAY. Eller något. Iaf! I väntan på tösen så ska jag göra mig en kopp chai, värma en lussebulle eller två och sätta mig och kolla på Ghost Whisperer/One Tree Hill.

Kommentarer
Postat av: milli

å maj gad vad du är duktig som stannar hemma :O :O :O Imorgon ska vi röja D;D;D;D;D;D PUSS ÄLSKAR DIG <3

2009-12-04 @ 19:18:23
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

IMORGON - DÅ JÄÄÄÄVLAR!

Pusspusssssssssss

2009-12-04 @ 20:45:55
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0