This is a song for no one.

Varför är det alltid jag som hamnar bredvid folk på bussen som luktar bakelser, godis eller något annat sött? Jag vet hur konstigt det här egentligen låter, men det är så det är. När jag satt på bussen så satte sig en brud bredvid mig som verkligen luktade... bakelser. Det var ganska.. läskigt och annorlunda. Hur kommer det sig? Hade hon stått i ett stort bakelse-os hela dagen? Kanske jobbar hon på ett bageri? Eller ett café? Så måste det vara.

Mellandagsrea med Felicia och Freddan idag! Hittade jag kläder? Nej. Hittade jag smycken? Ja! Hittade flickorna kläder? OM de gjorde! Eftersom vi var där ganska tidigt (10:30) så var det inte så mycket folk i stan. Dock var det ganska trångt och jobbigt mot slutet då jag och Felli sprang runt och letade efter massa grejer.
Denna eftermiddag avslutades med solning på Solkungen! Vi provade något annorlunda - solade i rummet med två solarium i. Där låg vi och snackade, skrattade och hade oss i en kvart. (Dit skall jag imorgon också.) Vi åkte tunnelbana och jag sa hejdå till Felicia i slussen, som skulle förbereda sig för kvällen. Jag ska inte tillbringa kvällen hemma hos några polare, tyvärr inte. Jag ska sminka mig! Haha, folk borde tycka att jag är besatt eller något. Men jag måste verkligen lära mig den här sminkningen, kommer bli galen annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0