This time I know it's for real.

Borta bra, men hemma bäst! Äntligen är jag hemma efter en mycket bra helg, som jag tillbringat med riktigt härliga människor! Eftersom jag är lite lat så ska jag försöka göra inlägget så kort som möjligt.

Fredag: Tacos & Idol hemma hos mig med Felicia. Massvis med skrik, skratt och tårar. Bruttan drog vidare på partey här i trakterna efter detta och jag gick och la mig.
Lördag: Gick upp astidigt för att duscha och göra mig i ordning. Mötte Mathilda i Slussen klockan 11.40, sminkade henne och drog därefter för att kolla på hamsterpajare för att sedan gå och säga hej till allihopa. Många nya ansikten, men också ganska många som man kände igen, som man inte hade träffat på ett braaa tag. Skitkul var det! Lite halvslött mot slutet, men jag diggade det.
Drog till en lokal vid sextiden. Partade våra asses off. Kom hem till Mathilda vid 3-tiden - åt mat, drack vatten och sussade gott efter det.
Söndag:
Vaknade av att Mathildas mobil OCH hemtelefon ringde. Låg och dampade, men bestämde oss kort därefter för att dra och köpa pizza och chipppps. Kom hem och åt detta samtidigt som vi kollade på Harry Potter 5 - NAMNAM.
Åkte och mötte Felicia i Gullmars vid 16.30. Åkte hem till henne, övade på att gå i klackskor (hur höga var dem, hjärtat? 6,7-8 cm?) Det gick bra iaf, gick inte som ett cp! Vi åt risgrynsgröt, kollade snuttar av filmer och pratade om störda grejer i ~1 timma.
Nu har jag ätit. Ska snart fika, sen blir det sooova. Tror jag. Imorgon börjar jag 8.30 = blä.


Tack till alla för en jätteBÄST helg! (:

Kommentarer
Postat av: Feliciaaaa

Var det denna fråga?:O Dom var 10 cm, men det var iaf nära! ;) Du var jätteduktig, snutten

2009-12-06 @ 20:59:01
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Riktigt rolig kväll, helt okej kul irl. Myset imorse/på dagen vad MYSIGT det med. Chipppps<3

PUSS

2009-12-06 @ 21:04:04
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

F: 10 cm, SKOJAR DU MED MIG?! oH herregud. Hahahaa, fan vad bra jag är :D:D:D



M: Underbar kväll, och mysig morgon! Chips = NICE.

PUSPSSPUSS

2009-12-06 @ 21:15:49
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0