WHAT in the butt.

Hemma från en händelserik och rolig kväll/natt!
09spa gick icke långt, men jag är stolt över alla våra söta spelare i blåa shorts och vita tröjor. Nästa år, då jävlar ser vi till att vinna skiten! Och då är jag, Felicia och Mårre med! Hahah
Efter matchen så åkte jag, Felicia, Julian, Tom, Dennis och Mårre till donken i Slussen för att käka lite. Varken jag eller Felicia hade ätit något annat än en chokladbit till middag, så det var gott att fetta lite. Och snäll som Felicias pappa ANDERS är så fick jag skjuts hem! Egentligen skulle jag slaggerislaggat hos Felli, men det blev bäst för mig att dra hem, och skjuts tackar man aldrig nej till? Jag har även fått reda på att en klasskompis bor bara några hundra meter ifrån mig. Denne skall utnyttjas som sällskapskompis på morgnarna/eftermiddagarna, so beware..
Jag vet att ni vill se bilder, och de lägger jag upp imorgon bittiiiiiiiiiiiii!

Kommentarer
Postat av: F

What what in the but?

Varför har vi så söta pojkar i klassen? Månne liksom, hahahaha finaste namnet iaf!

2009-12-08 @ 11:30:35
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: F

oj, hahaha vadå but? butt* :D

2009-12-08 @ 11:31:21
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha, jag började fundera lite där, när du hade skrivit but, min kära ;Q;Q;Q;Q;Q

MÅNNE ÄR DET SNYGGASTE SMEKNAMNET! Hahahaha.... eller inte.



Våra pojks är jättesöta. De bara är det.

2009-12-08 @ 11:32:11
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0