Why do all good things come to an end?

Jag måste verkligen skaffa mig en kompakt digitalkamera. Jag vill fota. Hela tiden. Allt. Jag vill kunna lägga in bilder här. Det skulle jag egentligen kunna, men jag har redan wajnat tillräckligt om min systemis. Julafton, hejhej tack?

Igår spårade. Och jag orkar inte ens skriva om det här i bloggen. Vi behövde vänta på buss i en timme och 30 minuter som vi tog till Gustavsberg centrum. Eftersom det inte gick några bussar hem till mig så var det bara att ta taxi. Gick på 287kr, vilket betyder att jag betalade med mina julklappspengar där. But a man's gotta do what a man's gotta to. Kom hem vid halv fyra och sov till elva.
Felicia, det är du och jag. Du är inte ensam. Jag är inte ensam. We're in this together.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0