You shook me all night long.

Somnade ~4, vaknade ~nu. Så går det när man skype:ar med Robin. Trodde att jag skulle vara tröttare, men det är jag inte. Och jag är taggad. Vad händer imorgon liksom? NYÅRSAFTON. För faán! Men här skall det inte babblas på om det.
Berättade jag att jag ramlade igår? Tror inte jag gjorde det. Jag önskade nog att jag kunde röra om lite i själva händelsen och byta ut "ramlade helt av sig själv vid en busshållplats pga att isen var så jävla slippry" mot "Caroline puttade mig och då ramlade jag ner på marken". Så nej, ännu ett bevis på att jag är jävligt klumpig. Och inte nog med det! Det var mitt vänstra ben som tog emot också, och en del av det har svullnat. Så jag har värsta klumpen där *pekpek*. Antagligen är det så att min kropp inte klarar av min egna vikt utan att svullna upp. Blåmärken har jag med. Så är jag sjuk. Vad är det här? Ingenting bra händer innan nyår, verkar det som.
Nu ska jag göra frulle. Sedan drar jag iväg till Nacka forum och träffar Felicia, Carro och kanske(?) Cassy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0