You're callin' me more than ever now that we're done.

Jag tror jag drömde om Siesta inatt. Fan vad jag längtar. Tisdag (mini-julafton @ mami´s), nyår, alla födelsedagar, sommaren och alla festivaler. Pappa verkar inte lika emot tanken av att jag drar på Siesta längre, vilket är skitbra. Och Felli, vafan, kommer det bra artister till Putte i Parken drar vi dit med. Tycker jag. Om vi inte befinner oss i Europa då dvs, hihih.
Nu har jag äntligen lagt in alla bilderna från igår på datorn. Så självklart tänkte jag att jag kunde lägga in några!

och jag orkar inte lägga in fler ;p Nu ska jag och Caroline ut och gå. Puss!




Kommentarer
Postat av: F

Åh herregud, jag dör när du pratar om det! SIESTA, PEACE AND LOVE, EUROPA!!!!! VILKEN SOMMAR VI SKA HA TILLSAMMANS! :')

VI

SKA

TILL

EUROPA

TILLSAMMANS

I

SOMMAR

HELT GALET! HEEEELT JÄVLA GALET!

2009-12-25 @ 14:24:32
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0