Baby, when the lights go out I hear you calling.

Jag har pluggat ända sen jag kom hem idag. Matte och SO ftw. Gjorde en kick ass:ig uträkning på sista talet i matten, fett cp (använde inte miniräknare! ;Q)
SO:n gick som den gick. Pappa förhörde mig och ja, jag börjar lära mig det mesta om åren mellan världskrigen.
Direkt efter skolan drog jag ner till Lillängen, tog 840 och klev av vid centrum. Det var 30 minuter kvar tills 816 skulle gå så jag bestämde mig för att knalla runt i C tills dess (ja, jag är lat). Men jag orkade inte vänta utan gick ut till busshållplatsen, gick på 75:an och till min förvåning satt Albino och Oskariii där - woho, sällskap hem! Gick av i Rotvik och knallade den korta biten till Slumnäsvägen.

Imorgon på NO:n ska vi tydligen dissikera ögon, mysigt va? Koögon ofc. Jag funderar fan på om jag ska vara med, så kanske Anna gillar mig ännu mer? Har gjort det förut vilket betyder att jag kanske klarar det igen? Får ignorera den blåa sörjan som luktar apa bara. Not that bad. Eehheheh..
Jag orkar inte. Det suger att blogga när man inte har något att blogga om. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0