Burning with desire.

Vaknade nyss och inte kan jag säga att jag känner mig utvilad på något sätt.
   Igår natt runt 2ish så ringde Simon, han var på väg hem från "stan". Sjöng "I Believe I Can Fly" och massvis med andra låtar vilket slutade med att det enda jag gjorde var att skratta. Han kom hem - spelade musik på grymt hög nivå och sjöng för mig igen (ytterst vackert, jag lovar). När hans mobil dog så ringde han från hemtelefonen, då var klockan runt 5 skulle jag tro.. Kan väl säga att jag somnade vid 6 eller så. Men vad ska man göra när en aspackad norrlänning socialar sig med en? Inte lägger man på heller! Vi har gjort en hel del planer för sommarlovet, oh yes.
   De har tydligen jättemycket snö däruppe, plus att det är hur kallt som helst. Jag tycker fan att det är kallt här nere och att vi har jättemycket snö och skit. Hur ska jag överleva när jag drar upp dit? Får hoppas att snön har försvunnit (och att det inte kommer nå mer) på påsklovet då.
   Pratade dessutom med Mathilda runt 1-2. Hennes plan var försenat och massa skit så jag var tvungen att ringa Maggie och be henne väcka Johan och bladibla. Jag hoppas att allting har löst sig nu för fanihelvete, jag vill ha hem min Mathilda. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0