En hemlighet som ingen vet.

Jag är på schlagerhumör, yesbocks.
Vad hände i helgen? Long story short -
Fredag: Efter skolan drog jag till Milkan, lyssnade på Stand out och lekte. Drog därefter hem till mig, var feta och pluggade på som fan! Sen somnade vi. Eller, vi busringde också lite folk. Det var kul, som fan, Snacka om att typ skratta sönder..
Lördag: "Stockholm stannar!" Vi ägde och jag skrattade inte en enda gång. Faktiskt lite tufft. Därefter hockeymatch i Nacka Ishall! Elias spelade men vi missade tydligen honom, helt cp. Såg snygg kille där oxå, drool x543. Efter det skulle vi till Krusboda. När vi väntade på bussen träffade man på Sperkish, det var nice! Åkte buss med honom till Sickla och sa sedan adjö till honom. Vi fortsatte mot Tyresö varav Mikkhoe smsade lite random om att han skulle till Trollis. Först var det planerat att dra till honom och säga hej, men nej. Så blev det inte. Vi drog till Emelie tidigare istället och folk var glada över att se oss. :') på det. Knas med buss och skit vid slutet av kvällen men kom hem runt tvåish.
Söndag: Vaknade 09:30 och hade haft lite småweird drömmar om allt från att jag var tsm med Thomas till att Tobbe kastade strykjärn och grejer på mig och några brudar. Det var lite.. aa. Mathilda drog iaf hem runt halv elva, så jag har suttit här och degat lite sen dess.
TACK FÖR EN UNDERBAR HELG SNUTTEGULL<3

Nu ska jag fortsätta min meningslösa Söndag med lite olaglighet och Jill Johnson, puss på't!

Kommentarer
Postat av: mathilda

you go Jill Johnsson! haha :D



Tack för en müüüüüüuüüsig (hahaha) helg :D <3

2009-02-01 @ 12:49:18
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

OH YEAH!

Hahahhahahaha, desamma bby :*

2009-02-01 @ 13:17:24
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0