En mardröm.

"Jag börjar skaka, få panik. Jag skriker helt hysteriskt och försöker hitta en dörr. Min näsa rynkas av den unkna lukten när jag känner att jag står på något mjukt, något kladdigt. Jag är alldeles för trött för att bry mig om vad det är så jag börjar gå runt i det rummet jag befinner mig i. Plötsligt hör jag ett ljud, det är någon som ropar, på hjälp. Det låter bekant men jag kan inte sätta fingret på vems röst det är.
   Medans jag står där och skakar så hör jag någon, något. Fotsteg som kommer närmre och närmre. Eftersom jag inte har någon aning om vart jag är så vet jag inte om jag ska bli glad för att det faktiskt är någon som går mot mig eller om jag ska bli rädd, kanske gömma mig? Jag börjar tänka på den bekanta rösten jag hörde, skriket. Vad var det här för sjuk grej egentligen? Vart var det jag hade hamnat?"

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Spännande ;Q

2009-02-05 @ 10:19:34
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: mr D

ukraina sofia, ukraina!

2009-02-05 @ 14:40:05
Postat av: S

Mathilda: Kanske det ;Q



Dan: MEN, lol. :(

2009-02-05 @ 15:27:15
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0