Everybody's got a fucking problem with me.

Igår drog jag och Mathilda hem till Oskari och kollade på film med honom och Albin - Rec. Den var äcklig. Alla satt ihopträngda i soffan tills Anton kom då filmen var slut och Mathilda gick och la sig i något rum. The others började kolla på Family Guy och jag höll på att somna.
   Bitchungen Mathilda (jagälskardig<3) gjorde så vi missade bussfan pga att hon betedde sig som ett jävla segarsle så vi fick gå från Rotvik till Gringen - mysigt! (: Nä men det var ganska trevligt att promenixa den biten hem. Även fast det var kallt och jag var hur jävla trött som helst.
   Kom hem runt 3 och gick då och la oss direkt. Mathilda skulle tydligen till tandläkarn klockan halv 8 på morgonen så hon skulle dra iväg då (jag fick sova vidare<3) Vaknade vid 11:20 och bestämde mig för att vara pain in the ass:ig och störa Mathilda - hon vaknade och vi käkade frulle och gjorde oss iordning. Hon följde med mig till bussen vid.. närdetnuvar.

När som helst ska jag hoppa in i duschen, göra mig iordning och dra hem till Milkan igen. Inga planer för ikväll men ska försöka hitta något. Any suggestions?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jättemysig kväll, och jag älskar dig, och förlåt för att jag var seg, och det var kul att gå hem (skönt kanske.) och du är vacker <3

2009-02-24 @ 14:59:21
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

M: Jag älskar dig. <3 Kvällen var trevlig, yesbox (:

2009-02-24 @ 15:03:46
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0