Here I go again!

Jag kanske har feber eller så fryser jag oerhört mycket men ja, det är jobbigt. Sitter här invirad i en filt och sjunger på ABBA-låtar. Det äger. JAG CHATTAR DESSUTOM MED MATHILDA <3 Hon lever fortfarande och det är bra. Ja.. det är.. bra. Ja! :D Grattis till resultatet på CAE baby! :*
Kollade nyss klart på Mamma Mia och seriöst, det är en av de bästa filmerna EVER! Jag blir så glad när jag kollar på den. Alla är så.. lyckliga och det är färgglatt och ja! Haha. Så där har vi anledningen till varför jag sitter och lyssnar på enbart ABBA på Spotify, det är mystrevligt.


Här har vi den. <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mamma mia är asnice, den tar vi efter HSM- filmerna! <3



Tack snuttispluttis, i <3 u

2009-02-11 @ 16:24:52
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Lätt att vi ska :) ily2<3

2009-02-11 @ 16:26:16
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0