I can't pick up the pieces.

Lite snelugg, lite uppklippt, lite kortare liksom. That's the result. Ingenting man lägger märke till preciiis.
Som alltid så var det trevligt att klippa sig hos Sanna. Vi pratade på som fan om hur julen har varit och shits (eftersom vi inte hade träffats sen dess). När jag kom ut därifrån hade jag dessutom införskaffat mig saltvattenspray, ska tydligen göra så mitt hår ser livligare och tjockare ut. Någon dag inom en snar framtid så måste jag köpa silkesdroppar också, mitt hår är alldeles för torrt och jag orkar inte behandla det när jag plattat håret.
Mina lördagsplaner verkar ganska körda. Andra saker kom upp så jag ska nog försöka hitta på någonting annat att göra. Jg funderar faktiskt på om jag kanske ska ta och fota lite på dagen.. We'll see. Min helg verkar iaf ganska bra. Så ska jag slutföra mitt teknikarbete på söndagen. Ikväll blir det engelska och no. Det suger ganska hårt men aa. På so-läxförhöret fick jag högsta betyg och på mattediagnosen fick jag 12/12, jag är såå nöjd!
Sandwall är pepp inför Friday the 13th imorgon btw. Nu ska jag knarka lite mer Yellowcard. PözZz.


Det syns bara IRL. Poooos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0