I think that she knows.

Jag saknar Mathilda.

För ungefär 5 minuter sedan så åt jag världens godaste clementin.
Idag hade vi matteprov och soläxförhör. Det gick bra som fan. Tror seriöst jag fick alla rätt på matteprovet och förhöret. We'll see after the break.
På So-lektionen körde vi 4hörn-övningar. Jag och Karin var själviska som fan. Men det ägde. Plus att hela klassen kom med cpkommentarer när vi satt där och åt våra Corny-bars och blabla. Gott var det och pigga blev vi! :D Efter allt det där så kollade vi på en del av någon film då de sjöng någon nazilåt som var typ, hur bra som helst. Jag och Ullis satt och sjöng på den hela vägen till Slussen typ.

Så vad händer i helgen?
Fredag: Jag vet inte.
Lördag: Tjejmiddag @ Matildas?
Söndag: Sova och prata med Milkan i tele. OCH SÅ HAR VI LOV I EN VECKA!(!!!) <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag saknar dig med! Och min waitor var inte där idag. buhuhuhu. Jag vill ha Sverige :(

2009-02-19 @ 19:38:51
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Det sög ju. Slap på honom! ;Q

2009-02-19 @ 20:06:12
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0