I'll never fail you.

Är det bara jag som tycker att Billie Holiday är bra? Jag vet, för det första - gammal musik och för det andra - jazz/blues? Vart är Sofia på väg egentligen? Det jag kan svara är väl att jag inte har någon som helst aning. Musiken gör mig glad och det känns extremt underbart att det faktiskt är sportlov, att jag faktiskt slipper skolan i en hel vecka - unbelievable!
Egentligen så har jag inga som helst planer men det spelar faktiskt ingen roll. Allt det där kommer! För inte ska jag sitta hemma och dega hela lovet? Näe. Jag ska försöka umgås med folk, faktiskt. Så om ni har lust så är det bara att höra av sig till mig, så FÅR VI SE vad jag säger. Heheh. Jag är underbar, jag vet.
   Juste! Glömde jag berätta om tjejmiddagen igår? Ja, det gjorde jag. Fan!
Iaf.. Jag mötte Idahoe och Kajsalajsa vid 19-tiden utanför Mathildas place. Vi lyssnade på lite Elephant Man innan vi drog in för att vara sociala. Vi öppnade dörren och möttes av två hoppiga filurer - Mathilda och Hanna ofc! Det första vi gjorde var att gå ut på balkongen och försöka få igång vattenpipan - gick ganska bra tills Kajsa mosade kolen vilket gjorde att det smakade apa. Men kul var det! Efter sisådär en timma drog vi in igen, kirrade lite dricka (ingenting för min del) och sen började det komma folk :D Vi käkade och hade det astrevligt i Mathis kök (4 pers i hennes kökssoffa var liite för trångt, men trevligt ofc!) Efter das krubb blev det lite promenixande till Kajsas place och spritehandlande på ICA i Sickla - jag frös ihjäl.
Iaf! Vi kom tillbaks och satte igång vattenpipan igen - jag och Hanna åt som grisar. Fan vad hungriga vi var (hade inte ätit mycket innan pga.. aa jag vet inte) Mamma ringde mig runt tio och sa att hon var på väg hem från Barkarby och eftersom vi inte gjorde något speciellt bestämde jag mig för att be dem hämta mig och få skjuts hem istället för att ta bussen mitt i natten. Kom hem runt elva och chattade med S tills Simpalimpa ringde. Nice kväll <3


Udda video, men bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0