I'm leaving you for the last time.

• Teknikuppsats - check!
• Gymnasieval - check!

Jag känner mig duktig. Historia och Molnfri Bombnatt som gäller senare ikväll då. Sen blir det duschdusch och sleepsleep.
En vecka kvar och sen är det sportlov och hur skönt är inte det? Jag ska satsa som fan nu. Kanske börja med fördjupningsarbetet i historia? Sen ska jag vila upp mig som fan i en vecka. Jag har också bestämt mig för att jag inte försöka som fan att höja mig i idrotten, får räcka med att vara med på de flesta idrottslektionerna den här terminen och vara riktigt aktiv. Jag har nog ingenting intressant att blogga om so we'll see what awaits for tomorrow.

Kommentarer
Postat av: D

Vilket gymnasium och linje blev det då? =D

2009-02-16 @ 09:02:22
Postat av: S

Valde 2 olika skolor - värmdö och tyresö

Sam - sam typ :D

2009-02-16 @ 10:38:11
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Dannyo

jaha okej! men det låter gött! =D

2009-02-16 @ 14:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0